Rock On WINGS.: And suddenly I am twenty

16. 9. 2016

And suddenly I am twenty

Asi tak před třemi lety jsem si říkala "Joo, až mi bude 20, to budu kompletně dospělá! ". Možná, že spousta lidí to tak má a možná, že někdo je dospělý již v patnácti letech. Já k nim tedy bohužel/bohudík nepatřím.
1.září jsem oslavila svoje 20.té narozeniny a jako obvykle se nic nezměnilo. Kromě právnických věci - to jediné, co to pro mě znamená je, že jsem oslavila svůj dvacátý výlet kolem Slunce ( no nezní to krásně ?). Nechci si nic slibovat, co bych měla  a neměla udělat, to je už pro mě takové klišé. Ale budu se snažit životem proplouvat co nejsmysluplněji a nejživotaplněji.......
A jelikož pro mě dvacetiny jsou krásná vzpomínka, chci se s vámi o ni podělit.
























2 komentáře:

Thank you for your lovely comment !