Rock On WINGS.: Vienna - fourth and fifth day

10. 8. 2016

Vienna - fourth and fifth day

Dnes mám pro vás poslední článek ze "série" článků z Vídně. Jedná se logicky o poslední a předposlední den našeho pobytu v tomto magickém městě. Čtvrtý den jsem konečně ochutnala veganskou zmrzlinu Veganista, na kterou jsem myslela už delší dobu. Ochutnala jsem jejich speciální příchuť matcha, která - světe div se - chutnala opravdu jako matcha.
Odpoledne jsme se různě procházeli po městě a navštívili jsme kostel Karlskirche, který mě jako stavba uchvátil. Pokud bych si z Vídně měla vybrat top tři stavby, byl by to určitě Stephansdom, Vídeňská radnice a Karlskirche.
A co by to bylo za návštěvu, abychom nenavštívili nějakou z místních čajoven. Pořádnou čajovnu jsme v okolí nenašli, tak jsme se vydali do takového čajového baru ? či jak to nazvat a dali si vodnici a něco k pití. Po tom jsme navštívili znovu Prater a vyhledali tu nejbláznivější atrakci (a taky nejdražší -_- ). olympijské kruhy, aneb horská dráha vzhůru nohama. Musím vám říct, že to byl docela zážitek. A hlavně musel bát zážitek sedět vedle mě, jelikož jsem křičela, ještě něž přišlo to nejhorší :D
 Večer jsme ochutnali veganské nugetky od značky Veganz, které jsem tu už zmiňovala, ale zaslouží si zmíňku ještě klidně několikrát. Jsou prostě výborné !



















Žádné komentáře:

Okomentovat

Thank you for your lovely comment !