Rock On WINGS.: Autumn wishlist

8. 10. 2016

Autumn wishlist

Jak přišel podzim, začala jsem se více věnovat takovým aktivitám jako je čtení, psaní a kreslení. Není podle mě větší pohoda, než si s čajem lehnout do postele a číst si pěknou knížku.
Dostala jsem se ale také (bohužel) k jiné "aktivitě" a to je prohlížení různých webových stránek plných inspirace. Bohužel pro mojí peněženku jsem si vybrala strašně věcí, které jsem se snažila nějak seskupit na jedno místo a následně mě napadlo z toho vytvořit článek, ač nemám úplně ráda takové ty články bez nějakého meaningu. Třeba si z toho můžete vzít nějakou inspiraci, co si také koupit.
To hlavní, co mě dovedlo k tomu, abych vytvořila tzv. wishlist a zveřejnila ho, je, že v něm hraje skoro hlavní roli netestovaná kosmetika. O toto téma jsem se začala trochu více zajímat a zjistila jsem (mezi dalšími výhodami), že některé netestované značky mají kolikrát i kvalitnější a více přírodní zdroje látek, ze kterých se kosmetika vyrábí.






Co se týče wishlistu oblečení - je patrné z celkového dojmu, jaká barva asi pohltila moji mysl, né-li duši :D




V poslední době jsem si oblíbila značky NYX a Manufaktura. Slyšela jsem také samou chválu na značku MILANI, takže i tu bych ráda vyzkoušela.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Thank you for your lovely comment !