Rock On WINGS.: Vienna - second and third day

7. 8. 2016

Vienna - second and third day

Druhý den strávený ve Vídni jsme se věnovali především nákupům. Původně to tak myšlené nebylo, ale jelikož jsme nákupní centrum G3 nemohli najít a když už jsme ho našli, trvalo hodně dlouho, než jsme ho celé prošli, zabraly nám nákupy velkou část dne.
Musím říct, že Vídeň nabízí poměrně velkou nabídku pro vegany a vegetariány, za což jsem byla hrozně ráda. V supermarketech najdete přímo oddělení například se značkou Veganz, kterou jsem si oblíbila (především jejich nugetky a čokolády! ). Večer jsme navštívili večerní Prater spolu s obřím řetízkovým kolotočem, který pomalu stoupal až do výšky tuším 96 metrů. Noční Vídeň z tohohle pohledu nikdy nezapomenu. Pokud se do Prateru někdy vydáte, rozhodně některé atrakce navštivte v noci.
Třetí den jsme se vydali na cestu přes Hundertwasserhaus, který už jsem někdy v sedmé třídě na základní škole navštívila, opět mě ale tahle zajímavé domy zaujaly - hodně by mě zajímalo jak vypadají zevnitř, ale to bych se zřejmě nedoplatila :D
Dále jsme vyrazili na Belvedere a později na Schönbrunn, kde jsme prošli krásné zahrady, ale bohužel bylo dost nesnesitelné vedro, tak jsme zamířili do místní pizzerie, kde nám přinesli opravdu ooobrovskou pizzu za velmi přijatelnou cenu. Více už napoví fotky :)






















Žádné komentáře:

Okomentovat

Thank you for your lovely comment !