Rock On WINGS.: Vienna - first day

2. 8. 2016

Vienna - first day

Dnes mám pro vás článek plný fotek ze včerejšího dne, který jsem strávila se svým přítelem ve Vídni.
Do tohoto nádherného města jsme přijeli až po obědě, takže jsem si myslela, že toho první den moc nestihneme, ale opak byl pravdou. Možná to bylo tím, že jsme hrozně bloudili a tím pádem narazili na spoustu známých a krásných budov. Nejvíce ze všech (kromě obrovského dechberoucího Stephansdomu) mě zaujala vídeňská radnice, která na mě působila prostě magicky. Vlastně na mě působilo magicky tak trochu všechno. Ve Vídni je jaksi nemožné jít a nebýt okouzlen. Na každém kroku je nová stavba či místo, které vám připomene, že pro takovou krásu stojí žít. Půl dne nepřetržité chůze, ale stálo to za to !
Na večeři jsme zamířili do restaurace Marks, kde jsem si objednala veganský burger a musím říct, že jsem v životě lepší nejedla. I když bych ho měla srovnat s dobou, kdy jsem ještě jedla maso, tenhle burger mi chutnal stokrát víc. Pokud do Vídně budete mít cestu, rozhodně stojí za to tuhle restauraci s milou obsluhou navštívit.
Další z milých věcí, které mě překvapily jsou parky. Parky jsou tady krásně upravené, ve spoustě z nich jsou různá hřiště (například basketballové), ale hlavně mě překvapil prostor vymezený pro pejsky. U jednoho z nich jsem strávila čtvrt hodiny a pozorovala roztomilého tlustého francouzského buldočka pobíhat sem a tam :D
To by tedy bylo pro první den vše !



















Žádné komentáře:

Okomentovat

Thank you for your lovely comment !