Rock On WINGS.: Let´s see the beauty around us

29. 7. 2016

Let´s see the beauty around us

Taky máte někdy  pocit, že musíte přečíst strašně  moc knížek a nevíte kterou si přečíst dřív ? To je přesně moje momentální situace. Na youtube jsem shlédla hned několik videí, kde lidé popisují knížky, které se jim za poslední dobu líbily a lehce naznačují děj. Já jsem si postupně začala sepisovat, co všechno bych chtěla přečíst a najednou z toho byl v celku hodně dlouhý seznam :D
Nedávno jsem přečetla knížku Big Magic/Velké kouzlo, o které jsem si už nějakou dobu četla. Rozhodně doporučuji každému, kdo je kreativní, nebo se v sobě kreativitu snaží objevit. 
Také se mi zase vrací něco jako posedlost focením. Kdekoliv jdu, vidím objekty na focení. Hrozně mě baví i ty nejobyčejnější věci zobrazovat v plné kráse. Když někam jdu a nemám s sebou foťák, většinou mě úplně svrbí ruka a mám chuť něco fotit, což za poslední rok tak nějak úplně odeznělo a jsem ráda, že je to zase zpět.





Zastávám názor, že bychom si měli vážit všeho kolem sebe. Nejenom, že nás to udělá šťastnějšími, objevíme tím krásu kolem sebe i v nás. Vyjděte proto někdy třeba jen kolem domu a porozhlédněte se kolem. Hledejte detaily, vezměte s sebou foťák, spatřete nový svět. 








Zasáhl vás také trend hry Pokémon Go ? Mně osobně ne, ale mám kolem sebe spoustu lidí, které ano. Hra mi nepřijde zas tak k ničemu, jelikož lidi pravidelně vylákává ven, což je super. Navíc chápu ty, co to naprosto pohltilo, bavilo mě jen to z dálky pozorovat, natož to hrát :D





Pro dnešek to byl takový lehčí článek s pár myšlenkami a fotkami, tak doufám, že se vám líbil :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Thank you for your lovely comment !