Rock On WINGS.: My holidays

29. 12. 2015

My holidays


V dnešním článku bych vám chtěla ukázat, jak svátky klidu a pohody (a především prázdniny) prožívám já. Rozhodla jsem se o tom napsat, jelikož mi tento rok připadá jiný. Nebo se alespoň cítím jinak. Možná je to tím, že si mnohem více věcí uvědomuji a cením si každého volna, které je mi dáno (i když mě bohužel čeká ještě spousta práce :( ).
Po novém roce budu zkoušet různé přijímačky na vysoké školy, takže práce je opravdu dost. To ale nemění nic na tom, že prázdniny beru opravdu spíše odpočinkově, i když bych tuším neměla. 


Musela jsem Vám vyfotit tohle krásné balení dárku, které mě velice zaujalo a potěšilo :)


 
Musím se přiznat, že jsem hodně času věnovala zdobením diáře a vyvoláváním různých fotek. Fotky jsou kouzelné. Neexistuje v nich čas. Umí ho zastavit a to mě na nich fascinuje.



Tahle vánoční svíčka mi voní v pokoji každý den. Dostala jsem ji  od své skvělé kamarádky.



Pokud nemáte co dělat a jste kreativní,  potom určitě zkuste nějaké z antistresových omalovánek. Já vlastním tyhle, kde najdete nádherné obrázky z architektury a měst. 


 
Kromě vánoční klasické hudby, si teď nejraději pouštím Nirvanu. Konečně jsem se dostala k filmu o Kurtu Cobainovi, který ve mně zanechal rozporuplné pocity. Rozhodně jsem si z něho ale odnesla, že byl Kurt génius, což už jsem vlastně věděla do teď díky tvorbě, která se mi  díkybohu dostala do rukou a já jsem za to vděčná.



 Na závěr ještě jednou knížka Harryho Pottera, která pro mě znamená hodně a zároveň se mi moc líbí obal a myslela jsem, že si zaslouží být viděna. 


Tohle jsou asi tak všechny zajímavé fotky, které jsem doteď stačila zachytit a které jsem vám chtěla ukázat. Pokud se se mnou někdo bude chtít podělit o tom, jak svoje prázdniny prožíváte vy, budu jen ráda. 
Mějte se krásně a užívejte si volna, pokud ho máte. Děkuji !
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Thank you for your lovely comment !