Rock On WINGS.: Dream night

31. 12. 2015

Dream night


V dnešním článku bych vám chtěla ukázat pár fotek z mého maturitního plesu. Naše téma bylo Dream night a musím říct, že to k večeru pravdu sedlo. Jediné, co mě mrzelo bylo, že to všechno utíkalo tak rychle. Strávíte hodiny nad vybíráním šatů, týdny nad vybíráním tématu a měsíce nad secvičením choreografie a najednou je to pryč. Každý moment, na který jste se tešili se rázem mění na vzpomínku, kterou si v sobě ponesete celý život. Je to na jednu stranu krásné, ale na druhou stranu si kolikrát věci ani nestíháme uvědomit. Já si na plese ani neuvědomovala, co se kolem mě děje. Byla jsem zmatená a nevěděla, co dřív. 
Jsem ale vděčná za to, že až na malé drobnosti nám vše vyšlo. Každý šel na svou hudbu, půlnoční překvapení bylo skvělé, atd. 
Fotky nakonec vyšly taky celkem pěkné (některé), tak jsem se rozhodla vám některé ukázat. Mějte se krásně a užijte si Silvestra !



Nejlepší prodejci půlnočních novin !





Procházka po červeném koberci (asi tak 5 sekund :D )



Půlnoční překvapení!









Tak jsme se sešly nahoře.....




2 komentáře:

  1. Měla jsi dokonalé šaty ♥ I téma plesu je super a originální :) A přesně jak píšeš, i můj maturitní ples utekl strašně moc rychle, ale byl to jeden z nejlepších zážitků v mém životě a za všechny ty stresy, hádky a nekonečné secvičování to stálo :)

    Zvu Tě na mojí Giveaway!

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Thank you for your lovely comment !