Rock On WINGS.: Useful changes

11. 1. 2015

Useful changes

Už deset minut jen sedím s notebookem v klíně, vždy začnu psát větu a smažu ji. Nevím vlastně ani jak začít, ale vím, kam by tenhle článek měl směřovat. 

Pokud patříte mezi ty, co se usilovně snaží zlepšit se a někam to dotáhnout, ale zároveň je jejich myšlenky táhnou dolů, pak si můžeme podat ruce. 

Dnes bych sem chtěla vypsat všechny změny, které bych během tohoto měsíce chtěla začít. Jedna věc je samozřejmě je vypsat a druhá věc je začít konat. Pokud ovšem cítíte ať jen špetku odhodlání, máte možnost posunout se kamkoliv chcete. Proto tento článek. 
Tyto body neberu jako předsevzetí, prostě jen vypisuji to, na čem začnu pracovat a jaké změny provedu, aby mě posunuly blíž k vysněnému životu, nebo k tomu být šťastná.



Organizování
Jsem člověk, co žije v chaosu. Jenže když v chaosu žijete, chaosem se i stanete. A to k mému případu opravdu sedí. Nemůžu říct, že kompletně změním svůj způsob života, ale po malých krůčcích bych se chtěla vylepšovat. Začala jsem s organizováním diáře. Dále si pak píšu na každý týden takzvaný "To do list", který se poté snažím splnit. Nechybí ani organizace pokoje - každý týden uklízet alespoň dvakrát a co pro mě bude asi celkem oříšek je učit se průběžně. Tohle jsem si naslibovala už tolikrát, a proto po sobě nechci nic nereálného, jen se snažit vylepšit se z jazyků a nenechávat nic na poslední chvíli.




Angličtina

Angličtina je pro mě opravdu důležitá. Chtěla bych se vypracovat na vysokou úroveň, ale poslední rok jsem tomu moc práce nedala. S novým rokem jsem ale začala s vypisováním neznámých slovíček nejenom ze školy, ale celkově jakémukoliv slovu nerozumím, zapíšu si ho, dohledám a zpětně se ho učím. Dále bych chtěla zvýšit počet čtení knih v angličině, průběžně si více procházet "starou" gramatiku a věnovat se angličtině každý den alespoň 10 minut. 





Životní styl

To není nic, co bych nějak zásadně porušovala, ale chci si ujasnit cíle. Musím říct, že tohle téma pro mě bylo v roce 2014, hlavně v první polovině, velice aktuální. Cítila jsem se hned o dost šťastněji, protože když na sobě pracujete, hned jste logicky spokojenější. Řekla jsem si, že to znovu obnovím a budu se soustředit hlavně na vaření zdravých jídel a zlepšování svých dovedností, jako minulý rok + cvičení, které v celku dodržuju, ale necvičím tolik,jako kdysi.




Dovednosti
Na dovednostech bych chtěla opravdu zapracovat. Začnu s kreslením. To mě vždy bavilo a proto chci kreslit co nejvíce, minimálně jeden obraz týdně. Dále je to kytara, na kterou se chci naučit trochu víc, než základní akordy. Jako další bod mám herectví. na tenhle bod se budu soustředit. Chci jet do Prahy, přihlásit se do různých televizních komparzních rejstříků a zkoušet si různé monology. Dále je to tedy zpěv se kterým ještě nevím, jak naložím a pak psaní. Psaní je jedna z věcí, co mě baví, už dvakrát jsem začala psát "knížku" a taky bych se na ní chtěla soustředit. Píšu také psničky, se kterými ale věčně nejsem spokojená, tak uvidíme. A jako poslední je to focení, které mě také neskutečně baví, protože mi ukazuje, že i ty nejmenší věci, dokážou být nádherné. Proto bych chtěla nafotit spoustu pěkných fotek a sdílet je s vámi tady na mém blogu.

Blogování
Jelikož mě blogování vážně moc baví, nechci ho zanedbávat jako v roce 2014. Přemýšlím o změně vzhledu, možná i názvu, promazání článků a tvorbě nových článků.

Jako "doplněk" začnu s touhle challenge, která by mohla pomoct se sebevědomím mně i vám, pokud máte ten samý problém. Věnovat sobě každý den alespoň pár minut se vyplácí :)



Doufám, že vás tento článek bude třeba inspirovat :) zatím se mějte krásně, xoxo

Žádné komentáře:

Okomentovat

Thank you for your lovely comment !