Rock On WINGS.: Bonjour Paris

30. 10. 2014

Bonjour Paris


Asi nemá cenu se tady omlouvat, že vůbec nepíšu, protože vim, že už jste z toho jistě unaveni :D
Přejdu rovnou k tématu tohoto článku a tím je Paříž. Dostala jsem zájezd do Paříže k osmnáctým narozeninám (ano, skutečně jsem dovršila osmnácti let) a byla jsem nadšená.
Každý z nás si určitě město nějak představuje a většinou co nejvíc ideálně. To byl i můj případ. Pak je tedy pro město těžké tento ideál překonat. Ooovšem, Paříž můj ideál překonala. 
Napíšu vám sem teď pár poznatků, co mě na Paříži zaujaly.
Tak první, co mě napadlo je jejich jídlo a pití :D Všechno, co jsem si kde objednala bylo výborný, od makaronků po víno. Za druhé - lidi. Všichni vypadali tak vzdělaně, STYLOVĚ a vyrovnaně zároveň. Každou minutu jsem potkala minimálně dva běžce a to i přesto, že úplně nejtepleji nebylo. Dále je to doprava. Auta tu mají snad 7 pruhů, který ani nejsou vyznačený a červená a zelená barva na semaforu se dodržuje jen v základech :D Co mě dále zaujalo je, že skoro všechny nejkrásnější památky jsou vidět z řeky Seiny, takže pro  první návštěvu Paříže se stačí situovat stále u této řeky a nikdy se neztratíte :D ! Naprosto mě uchvátila Eiffelova věž. V každém světle vypadá jinak, ale stále naprosto úchvatně. Nejvíc mě asi dostalo opakující se blikání vždy jednou za hodinu - pouze večer. Vím, že je to asi směšný, ale když jsem to poprvý zblízka uviděla, rozbrečela jsem se, přišlo mi to vážně nádherný... a pokud mi přijde nádherný už tohle, myslím, že tam musím jet na Silvestra!
Mohla bych se tu rozepisovat do nekonečna, jak mě zaujaly jejich parfémy, cyklisti, Louvre, umění...ale myslim, že fotkama to snad vyjádřím lépe.... ENJOY !





Tohle byla jedna z nejkrásnějších věcí, co jsem kdy viděla. Random guy si zařídil kapelu, která ho jakože vybrala, aby šel zpívat... a on že né, že to neumí, nakonec ho přemluvili a on začal zpívat Marry you od Bruna Marse, ostatní začli najednou tancovat a on požádal svoji holku o ruku. 










2 komentáře:

Thank you for your lovely comment !