Rock On WINGS.: May throwback

8. 6. 2014

May throwback


Ahoj, nejprve se chi omluvit že jsem teď nějakou chvíli nenapsala článek, ale ve škole toho teď bylo vážně hodně a navíc jsem teď onemocněla a čekám na výsledky, takže ani nevím, co mi je. Ale docela to naštve, být zavřená doma zrovna když je venku tak krásně. 
Minulý měsíc jsem si založila instagram, kam přidávám fotky často, takže pokud by jste mě chtěl někdo sledovat, máte možnost ZDE. 




Květen byl skvělej, na začátku jsem odjela do Regensburgu na výměnný pobyt, což jsem si patřičně užila :D Začla jsem zkoušet hrát na kytaru, což mě hrozně chytlo a teď se snažím se zlepšovat. Ochutnala jsem sushi, který jsem předtím nikdy neměla, přečetla jsem The Fault in our Stars a tak dále. Jeden z nejlepších zážitků byla určitě Barči oslava a ta obří atrakce v Regensburgu, na kterou jsme vlezli :3
Doufam, že červen bude ještě lepší, i když to zatím nevypadá :(


1 komentář:

Thank you for your lovely comment !