Rock On WINGS.: Regensburg

17. 5. 2014

Regensburg

Ahoj. V pondělí jsem odjela na druhou část výměnného pobytu do Regensburgu. Určitě to bylo zajímavá zkušenost bydlet v další rodině (už jsem vyzkoušela Anglii),ale zároveň jsem začala mít o dost radši můj domov :D
Nejhezčí vzpomínky mám asi z Dultu, což je nějakej festival/zábavnej park v Regensburgu, kde jsme s kamarádkou vyzkoušely ty nejlepší atrakce!
Navštívily jsme i Mnichov a jiná města, ale po většinu doby nám pršelo, což není úplně nejlepší, ale můžu říct, že jsem ta města navštívila ! :D Navíc jsem si splnila tři věci z mého sportovního wishlistu, jelikož jsme v Mnichově navštívily Forever 21.
xoxo
















3 komentáře:

  1. Krásné fotky, jde vidět že jsi si to tam moc užila :)
    Zvu tě na Giveaway: http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/2014/05/printic-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Thank you for your lovely comment !