Rock On WINGS.: Faves and news - healthy food

27. 1. 2016

Faves and news - healthy food

Krásný den :) Dnes jsem si pro vás připravila článek o některých výrobcích ze zdravé výživy. Vždycky jsem byla pro zdravá jídla, jelikož jsem se po nich cítila lépe - měla jsem více energie, byla jsem více pozitivní. Dlouhodobý zdravý životní styl měl pak celkové dopady na můj vzhled a vnitřní zdraví. Některé výrobky testuji  poprvé a některé jsou naopak mé oblíbené.Většina výrobků, co jsem ochutnala poprvé dopadly dobře (až na výjimky). 


1. Rýžový i Agáve sirup jsem ochutnala poprvé. Vždycky jsem si vystačila s datlovým sirupem, který jsem milovala. Nakonec ale oba dva předčily má očekávání. Rýžový sirup je spíše jemnější a ne tolik sladký. Dávala jsem si ho do rýžové kaše, kde mi chutnal nejvíce. Zato agávový sirup byl o dost sladší a proto mi chutnal o něco méně. I tak jsou ale oba dva výborné.




2. Když jsem poprvé viděla tuhle raw veganskou tyčinku s příchutí brokolice a kokosu, měla jsem nutkání jí ochutnat. Asi to ale nebyl nejlepší nápad :D. Brokolice tam byla cítit až příliš a v kombinaci s kokosem to mně osobně moc nechutnalo. Znovu bych si jí určitě nekoupila, ale na výběr máte ze tří příchutí - Banán a mrkev, červená řepa a švestka a právě brokolice a kokos. Pozitivní je, že všechny ingredience jsou přírodní a 95%  ingrediencí raw a organických.


3. Tahle věc také nemusí chutnat každému, ale já jsem si jí zamilovala. Jsou to plátky nori řasy, která se dává na sushi a jsou obalené ve wasabi. Stojí kolem 25,-. Dají se jíst jen tak ( v menším množství), v polévce, či na rýži. Já jsem to vyzkoušela i s bramborami a můžu doporučit. Pokud ale nemáte rádi pikantní jídla, téhle nori věcičce bych se vyvarovala - wasabi vás pěkně protáhne :D


4. Hummus mě osobně nikdy nelákal (možná kvůli názvu ?!), ale po přečtení pár receptů jsem ho chtěla ochutnat a musím říct, že název opravdu neodpovídá tomu, jak tahle pomazánka chutná. Velice doporučuji.


5. Medailonky s brokolicí jsem objevila už dávno a je to výborná věc na náhradu masa.


6. Lískooříškové mléko je asi to nejchutnější "mléko", co jsem kdy pila. Pokud máte rádi oříšky, pak je tohle přímo pro vás. Jediné,co bych mu vytkla je cena (zhruba 100,-)


7. Pokud hledáte takovou zdravější variantu majonézy (a podle mě i chutnější), tak určitě ochutnejte sojanézu, kterou já mám moc ráda už dlouho.



8. Stévii asi každý zná. jen já jsem ji ještě v kapokovém podání neochutnala, jelikož moc nesladím. Stévie mi připadá, že sladí mnohonásobně více než cukr a to na balení píší, že 20 kapek stévie je stejně jako jedna lžička cukru.

9. Tenhle Smoothie jsem objevila v Kauflandu. Celkově mám Smoothie moc ráda a dají se snadno udělat i doma. Pokaždé ale nemáte možnost si ho udělat a tohle obsahuje 100% ovoce a najdete ho za 25,- (já kupovala dokonce ve slevě za 13,-), takže ideální.


10. Tuhle tofu paštiku jsem vyzkoušela jen tak pro zajímavost a na můj vkus chutná jako bujon do polévky, nemohu si pomoct. Česnek tam skoro necítím. Celkově ale není špatná  a je 100% rostlinná.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Thank you for your lovely comment !