Rock On WINGS.: My year 2015

9. 1. 2016

My year 2015

Jelikož jsem během roku 2015 prakticky nic nenapsala, chtěla bych vám můj uplynulý rok nějak přiblížit. Rozhodla jsem se, že vám udělám takové menší shrnutí několika málo bodů, které mě napadnou jako první, když se řekne rok 2015.
Prvně bych chtěla napsat, že některé z věcí v tomto roce neproběhly úplně tak, jak jsem si představovala. Nebyl to pro mě nejlepší rok v mém životě, ale to asi nemá cenu takto hodnotit, jelikož všechno zlé je k něčemu dobré. Samozřejmě se v roce 2015 objevilo nespočet krásných momentů, na které budu vždy ráda vzpomínat.




1. V dubnu jsme si pořídili pejska - mopse, kterého jsme pojmenovali Oscar. Je s ním fakt sranda, už jen kvůli tomu, jak se někdy chová (i když je to někdy pořádně zlobivý pes).


2. Spolu s přítelem jsme odjeli na první společnou dovolenou do Turecka, což pro mě byl jeden z nejzajímavějších zážitků roku 2015. Také jsme společné navštívili výstavu Andyho Warhola v Praze, která byla v celku malá, ale i přesto ve mně určitou myšlenku zanechala.

3. V roce 2015 jsem také udělala řidičák. Celý proces, než řidičský průkaz dostanete pro mě byl velice stresující.

4. Více jsem se soustředila na kreslení, malování a tvoření dortů. Tyto činnosti mě baví, a tak jsem ráda, že jsem si na ně udělala čas, i když bych se ráda ještě zlepšovala. Co se dortů týče,dělala jsem je pro svou rodinu a kamarády.

5. Také jsem více začala sledovat filmy a různé seriály (v čas, kdy jsem se měla učit ). Chodila jsem mnohem více do kina, což jsem ani neměla v plánu. Velice doporučuji film I Origins, který jsem sice shlédla již v lednu minulého roku, myšlenky z filmu ve mně ale přetrvávají do teď.

6. Jedním z hlavních bodů roku 2015 byl můj maturitní ples, na který probíhaly přípravy prakticky celý rok. Od září jsme začali aktivně trénovat na předtančení a začali jsme vyřizovat všechny věci okolo. Fotky z maturitního plesu naleznete zde.

7. Oslavila jsem v září své devatenácté narozeniny. Na to, že mi bylo osmnáct let jsem si zvykla zhruba tři měsíce před tím, než mi bylo devatenáct. Celkově si teď ohledně času a věku uvědomuji mnohem více věcí.
Na co nejraději vzpomínáte v roce 2015 vy ? 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Thank you for your lovely comment !