Rock On WINGS.: January throwback

13. 2. 2016

January throwback

Zdravím všechny :) V dnešním článku bych chtěla tak nějak zavzpomínat na měsíc leden a sdělit vám, jak zhruba probíhal, co mi dal a kterých akcí jsem se zúčastnila. 




Měsíc leden byl pro mě měsícem zklamání, ale také nových zážitků. Jedním z největších zážitků byl koncert Imagine Dragons, který ve ,mně opravdu něco zanechal. Měli jsme lístek k pódiu a jelikož jsme se k O2 Aréně dostali vcelku brzy, stáli jsme přímo u Dana Reynoldse. On sám si koncert moc užíval a tím pádem byla atmosféra ještě lepší. Zatím jsem navštívila pouze Tipsport Arénu, která je oproti O2 o dost menší, takže když každý rozsvítil nějaké světýlko, atmosféra byla neuvěřitelná. Předkapela byla Sunset Sons, kteří byli také skvělí, i když si to lidé moc neužívali, jelikož všichni čekali na Imagine Dragons. Pokud jste ještě neslyšeli jejich album Smoke + Mirrors, určitě stojí za to si ho poslechnout. Pro mě je to rozhodně nejhranější CD za měsíc leden.
Prahu jsem v lednu navštívila několikrát. Jednou jsem měla brzy ráno volný čas, a tak jsem se šla podívat na Karlův Most. Kolem sedmé hodiny ranní tam bylo pouze pár lidí, což je proti odpoledni nesrovnatelné. Pokud tedy nemáte moc rádi davy, určitě Prahu navštivte v brzkých ranních hodinách. Kromě ticha a prázdna jsem byla obdařena nádherným pohledem na ranní oblohu, kterou jsem se snažila vyfotit, ale ani fotka nedokázala vyjádřit tuto krásu, kterou musíte vidět na vlastní oči.
Na fotce také můžete vidět dort, který jsem dělala podle postavy princezny Sofie, který chtěla moje sestřička udělat k narozeninám. I když jsem ho tvořila několik hodin, velice mě to bavilo.
V lednu jsme také měli naši třídní maturitní večeři, která předčila moje očekávání a byla tam opravdu zábava. Jediné, co mě mrzelo byl opravdu malý výběr jídel bez masa. Ale i to se dá přežít :)
V kině jsem viděla film REVENANT - Zmrtvýchvstání, který ve mně zanechal spoustu myšlenek. Opravdu doporučuji shlédnout (Ale pozor pokud má někdo slabý žaludek jak já :D Některé scény vás zřejmě neuspokojí :D ).

Leden mi ukázal, že život není vždy takový, jaký si ho vysníme a za vším stojí opravdu hodně práce. Ne, že bych tohle nevěděla už dřív, ale měla jsem možnost si to na vlastní kůži několikrát za sebou zažít. Proto neztrácejte naději, když se něco nepovede, ale dělejte co nejvíc můžete pro to, aby jste byli tou nejlepší verzí vás samotných, na kterou můžete být pyšní ! :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Thank you for your lovely comment !