Rock On WINGS.: Hopeless rose

6. 3. 2016

Hopeless rose


Když se zadívám na tuhle fotku postupně vadnoucí růže, jako bych viděla sebe samu v poslední době. Jako bych každý den klesala pomalu níž a níž. Fotka přesně zachycuje mojí náladu. Je pochmurná, tmavá, ale přes žaluzie je stále vidět trocha světla, stále je zde vidět trocha té naděje, kterou v sobě mám a která mě žene dopředu.
Bohužel i tahle naděje má své výkyvy a pak už nezbývá nic. Nechci na vás rozhodně přenášet špatnou náladu, jen jsem si říkala, že sem budu psát to, co opravdu cítím, protože takhle to chci.
Určitě si budete říkat, co symbolizuje dlaň, držící list. Symbolizuje pomoc ostatních. Někdy i malé slovo, řečené s dobrým úmyslem dokáže opravdu pomoct. Když totiž člověk nevidí smysl či naději v životě, každý záblesk naděje ve vašem slovu může pomoct. Proto rozdávejte lásku a pomoc kolem sebe lidem, které máte rádi a kteří si to podle vás zaslouží.




Když je růže vyfocena v mnohem silnějším světle, je sama o moc krásnější a zářivější. Čím více naděje a lásky kolem sebe pocítíte, tím více budete kvést. Nikdy se nenechte nikým srážet dolů - a to ani sebou! Vždy stačí jen "roztáhnout žaluzie" a nechat svoji krásu pořádně rozkvést a vybarvit se.



Nedávno jsem si koupila tenhle citát, který mám na stole a snažím se jím motivovat každý den. To, co na něm stojí je pravda. Nikdo za vás neudělá to, co chcete mít. Nikdo z vás neudělá přesně člověka, kterým chcete být. Snění je krásná věc, ale dokud jen sníme a nic neděláme, sny zůstanou sny.
Já sama se s tímto problémem potýkám a proto to chci s vámi sdílet. Nic není jednoduché, ale to by nebyl život.

Běžte si plnit sny a kveťte !!!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Thank you for your lovely comment !