Rock On WINGS.: Magical evening

19. 4. 2014

Magical evening

And she was dancing on the dancefloor with those neon green dress, waiting for her prince who has never come.
Ahoj, asi jsem se vám nezmínila, že jsem teď 2 měsíce chodila do tanečních a ve středu jsme meli závěrečnou. Vybrala jsem si zářivě zelené šaty, protože se mi prostě strašně líbily. Celou dobu, co jsem je měla na sobě jsem přemýšlela o tom, jak si nasadím Conversky a v těchto šatech a teniskách uteču pryč a budu si užívat života. Jaká pohádka, co ?
Byl to zatím jeden z nejhezčích dnů v tomto roce a přitom to vypadalo špatně, jelikož mi muj tanečník řekl, že prostě nepřijde. Naštěstí ho zaskočil můj skvělý kamarád, takže večer byl zachráněn.








End of the fairytale, xoxo


6 komentářů:

Thank you for your lovely comment !