Rock On WINGS.: April throwback

6. 5. 2014

April throwback

Tenhle typ článku tu zřejmě vidíte jako novinku, všimla jsem si ho na pár blocích, ale přišlo mi to jako super nápad ohlídnout se zpět za každým měsícem (dělala jsem to tu jen za rokem) a taky mi to připadá super motivace pro každý měsíc = snažit se o co nejvíc povedený měsíc, aby jste se pak mohli s radostí vzpomínkami vždy vrátit !



Začátek dubna pro mě nebyl vůbec jednoduchý, už v březnu jsem se cítila celkem hrozně a pokračovalo to až do dubna. Na můj svátek (4.4.) to byl asi nejsmolnější den v tomto roce :D ale tak tejden po se moje nálada/myšlení začlo zlepšovat. Můžu říct, že jsem se většinu dubna až do teď cítila šťastně. Nejhezčí dny byly má závěrečná, karneval, POUŤ, srazíky s přátely, dny with my boyfriend atd.
Rozhodně jsem se celkem držela v cvičení a v zdravym životnim stylu ( nepočítam nějaké výjmky, to k tomu prostě patří a nebudu si  to odpírat :3 ). Objednala jsem si knížku o které jsem mluvila už v minulém článku, která mě docela hodně ovlivnila, už jsem v půlce!  Ale stejně doufám, že květen bude ještě lepší, jelikož už takhle začal úplně skvěle ! xoxo



1 komentář:

Thank you for your lovely comment !