Rock On WINGS.: Wishlist ♥

22. 4. 2014

Wishlist ♥

Ahoj, dnes jsem pro vás sestavila dva "wishlisty", jelikož je tu zase 456755676 věcí, co se mi líbí a většinu v normálním obchodě nemůžu sehnat -_- znáte to. Check it  xoxo


1. Lacláčové kraťasy - je jedno jestli kožené nebo látkové, ani jedny zatím nemůžu sehnat
2. Conversky s logem Batmana
3. Tričko s logem Bradavic - jedno z mých největších přání
4. Tričko Arctic Monkeys - Mám vybrané v tmavě červené barvě, ale bohužel jsem nenašla obrázek
5. Bílé Crop shirt
6. Čelenka s velkými květinami -tyhle čelenky jsem si zamilovala
7. Černý klobouk
8. Průhledné brýle s černými obroučky
9. Hnědá aktovka
10. Přehrávač gramofonových desek -nejraději bych přesně ten, co je na obrázku
11. Prsteny s kameny


SPORT WISHLIST

 Pro vás asi novinka u mě na blogu. Věci, které bych ráda vlastnila týkající se sportu. Narozdíl od horního wishlistu tyhle věci nemusí být stejné jako na obrázku.


1. Boty na běhání
- nějaké kvalitní, líbí se mi výrazné barvy
2. Kraťasy 
3. Sportovní podprsenka
4. Motivační tričko - tričko s nějakým nápisem, co mě nabudí :D
5. Sluchátka - nejen na sport



3 komentáře:

Thank you for your lovely comment !